Tag Hari Ibu (Mula Di Sini)

Tag Hari Ibu

Salam. Ahad ini merupakan Hari Ibu untuk negara Malaysia. Sempena dengan itu, aku start lah ye Tag Hari Ibu. Dulu-dulu aku pernah kene tag untuk hari ibu ni. So, kali ni nak buat balik.

  1. Letakkan gambar anda bersama ibu anda. Tak kesah candid atau pose.
  2. Ceritakan apa yang berlaku dalam gambar ni
  3. Tag 5 orang (kalau nak banyak pun boleh)

OK. Untuk nombor satu, adah terpampang di atas.

Ceritanya: Waktu ni kami sekeluarga keluar makan-makan sempena hari ulang tahun aku yang baru lepas ni. Kami makan-makan di Lemongrass yang terletak di Alamanda, Putrajaya. Aksinya, aku makan hidangan mak aku punya. Hehehe.. mak suruh rasa, makan je la. -done-

Tag 5 Orang.

5 Comment(s)

  1. Wawa says:

    hahahah.. nanti aku buat tag ni ek, tengkiu paan… *tengah pikir kat mana ku letak ek gmbau me ngan my mak, huhu*
    .-= Entri Blog terkini oleh Wawa ..Cerpen Pautan: Aku Anak Derhaka =-.

    [Reply]

  2. Hatta says:

    cam tersentuh je nengok pic ko ni paan..nice 😀

    [Reply]

  3. PaanMFR says:

    ko nangis tak?

    [Reply]

  4. Cik Norfa says:

    haha…aku baru prasan kau tag aku. camni ni? hihi

    [Reply]

    PaanMFR Reply:

    ceh..
    byr taun depan je la

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Shares