Tag oleh Kisah Qasih Nadira

Hah.. minggu lepas aku dapat Tag daripada Kisah Qasih Nadira. Lama dah aku tak main Tag ni. Tu pasal lambat je nak balas.

OK. syaratnya.

  1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
  2. Select the 8th photo in that folder.
  3. Post that photo along with the story behind it.
  4. Then challenge 8 blogging

Alamak, aku mana ada simpan gambar secara sistematik. Album dalam facebook pun tak cukup 8. So.. aku dengan selamba dan kejamnya menukar sikit syarat.. hahaha.. Aku pilih Gambar ke-8 aku ditag dalam Facebook. Maknanya, aku kene kira dari belakang la kan. Sebab gambar terawal akan berada di belakang. Godek punya godek.. jumpa ini..

Tag oleh Kisah Qasih Nadira

Cerita: Ketika ini ofis aku mengadakan makan-makan sempena berbuka puasa. Lokasinya, Dorsett Regency Hotel. Makan macam-macam la.. Yang atas meja aku tu adelah shushi yang pelbagai. Menu lain tak ingat la.

Tag 8 orang?

alahai.. ni yg susah ni..
sape rase nak, sile lah.. 🙂

2 Comment(s)

  1. eita says:

    wah laling me dah hebat rajin update blog…
    cayalah.. bila la nk rajin mcm ni..
    .-= Entri Blog terkini oleh eita ..AL FATIHAH – 5 TAHUN DAH ARWAH ABAH TAK ADE =-.

    [Reply]

  1. 4 May 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by PaanMFR, PaanMFR. PaanMFR said: MFR Blog: Tag oleh Kisah Qasih Nadira http://cli.gs/PHvrM […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Shares