Pancutan Maut

Pancutan Maut

Hmm.. Macam lucah je kan bunyinya.. Tapi inilah hakikat yang terjadi. Nampak gambar atas tu? Tu bukan PC aku.. Tapi keadaannya sama la ngn PC aku skang. Mati.. Maut.. Dead.. Tak hidup.. Puncanya? Pancutan Maut..

Siapa yang pancut? Dah tentu la kucing-kucing kat rumah ni. Tapi tak tahu siapa, yang mana satu. Hish! Habis dia pancut terus ke kipas processor, menitik ke litar GPU aku yang tebal dengan kipasnya.. aduhai..

Aku tekan suis.. tak hidup. Litar tak terbakar pulak. Tiada bau hangus. Hm.. Aku taknak PC ni rosak. Mahal nak ganti baru.. Aku lap saje dulu. Bagi kering. Esok try keringkan dengan “hair drier” kalau bleh hidup, Alhamdulillah..

Mood: Tak de Mood.. 🙁

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Shares