Terbengkalai Sebab Batuk

Terbengkalai Sebab Batuk

Salam. Hurm.. Uhuk! Uhuk! Sambil taip sambil batuk. Sangat tak selesa. Disebabkan keadaan aku sekarang ni la blog ni hampir terbengkalai tidak diupdate. Ditambah lagi dengan selsema yang menyumbatkan hidungku kejap-kejap kiri, kejap-kejap kanan.. Selalunya kalauu batuk ni minum air halia. Mak aku suruh minum Pace Tea yang dibeli daripada Bandung minggu lepas.. Aku campurkan je.. hahaha

Air Halia dan Pace Tea

Sebelum aku minum bende ni semalam, aku teringin sangat nak makan sesuatu.. rasanya aku dah Tweetkan bende tu.. Sila semak @PaanMFR. Ya.. aku nak berger! Tapi bukan sebarang berger.. aku nak berger yang nampak daripada opis aku ni.. Tak lain tak bukan.. Burger King! haa.. kan.. Kau Ada?!

Whopper 1!

Sambil makan, sambil drive.. perghhh.. stunt-man gitu.. Abis tangan aku terpalit bekas-bekas sayur, tomato, mayonis.. fur.. menjilat stereng dan tombol gear gitu.. hahaha.. Yang penting aku dapat makan Whopper ni.. Gila tak gilanya aku. Teringin makan macam orang mengandung pulak kan.. OKlah.. nak sambung batuk!

2 Comment(s)

  1. Wawa says:

    hahahah… smpai gitu skali ko ngidam ye paan… hahaha… aku pn opnah skali kbulur mkn subway smbil drive… abis trabur sgala. huhu…

    eh, get well soon.. bnykkan minom air masak yer.. take vitamin C every 4 hours gituh…
    .-= Entri Blog terkini oleh Wawa ..4 Lagi Bracelet =-.

    [Reply]

  2. PaanMFR says:

    Subway.. huu..
    dulu subway kat ground floor opis..

    skang opis baru kt bawah ade kedai brew.. adeh..

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Shares