[TAG] Selamat Hari Ibu

OK, saje2 gatal nk buat TAG sendiri..

1. Letakkan gambar ibu anda bersama dengan anda.. mcm atas ni.. contoh..

2. Describe sket gamba ni…
Masa ni kat umah pakcik kat KL, sepupu punya anak punya cukur jambul.. So, saja nk gedik2, snap la gamba mak aku cukur “jambul” aku.. hehehe

3. TAG kawan kawan anda.. aku x kasi limit, sukati nak tag berapa orang..
Eitakz
LuckyLia
Chan2
Mohd Ayu (gamba ni kat umah dia)
Ikoko

5 Comment(s)

  1. ikoko says:

    ahahaha… ok ok.. chantekk punya tag..

    sat lagi org buat

    nak cari gambo dulu..

    [Reply]

  2. eita says:

    amboiii bestnya tag hmmm rindu kat mak la abg hmm 🙁

    [Reply]

  3. Lina Chan says:

    nice tag.. thanx abg..
    rindu kat mama.. rasa nak peluk cium dirinya..

    [Reply]

  4. ikoko says:

    maaf.. masih tak jumpa lagi gambar dengan mak.. baru perasan.. lama dah tak ambik gambar dengan mak berdua.. aiyak.

    [Reply]

  5. ikoko says:

    orait.. saya dah siap buat.. uhuhu.. takde citer hot sangat.. citer anda lagi hot.

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Shares