TAG – Foto Masa Dikau Masih Kecil

paan_little.jpg

Aku telah di"tag" oleh Azlina dalam Entrynya. Nasib ku baik sebab tag ni senang yang amat. Dan aku jugak ade simpan gambo kecik aku kan… So.. This is it.. Lain kn? Gambar ini diambil ketika umur aku 3 tahun. Lokasi gambar diambil ialah di Ayer Keroh, Melaka. Masa ni nak balik kampung di Kluang, Johor. Enjoy…

Aku nak tag sape?

Ida Ugly – naseb la ko..

Ape yang korang kene buat? Buat 1 entri, letak gamba korang mase kecik, pastu tag org lain plak.. aku tag 3 org je, korang tag la bape2 yg korang nak..

6 Comment(s)

  1. ikoko says:

    very the thank u~ 😀

    [Reply]

  2. ikoko says:

    ada orangkah? atau tiada orangkah?

    [Reply]

  3. paanMFR says:

    :d

    ade ni..
    ermm..
    sama2 kasih..

    [Reply]

  4. LediAgli says:

    weis..nanti aku akan buat tag tu.. ape arh.. mane ade scan pic kecit.. btw, ko memang kecit la time kecit… ehehehe

    [Reply]

  5. anies amran says:

    huhuhu…kiutnyer ……

    :d

    [Reply]

  6. ikoko says:

    uikz.. nampak lutut~~ aurats~

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Shares