Tagged: Rashid

2 Comment(s)

Rashid dah ada awek!

Lama dah tak dengar cerita pasal Rashid kan? Haa.. siapa-siapa yang ada baca Berita Harian sisipan BiPop mesti nampak gambar Rashid bergambar dengan awek barunya, Marsha! Wah-wah, makin glamer la Rashid sekarang.. Pastu dah...

2 Comment(s)

Rashid nak wat keje ni..

Tadi bos aku klua kejap ada urusan. So si Rashid pun kene la tinggal kat bilik bos aku.. aku jenguk2, nampak la si Rashid ni tengah duk termenung.. sian die kene tinggal.. Takde tempat...

7 Comment(s)

Rashid nak masuk…

Comel tak? Abg Paan tu lagi comel rasenye.. hahahaha.. OK2.. ini ialah Rashid. Kucing bos aku. Nama asal dia nama mat salleh, tapi kitorg kat ofis panggil Rashid je. Rashid ni dilarang masuk ke...