Anda Ada 60 Saat: Mohd Farhan menang iPad!

Anda Ada 60 Saat - Mohd Farhan menang iPad!

Siri jelajah Anda Ada 60 Saat bersama pasaraya besar Carrefour singgah ke Carrefour Ampang. Acara ini telah diadakan pada 25 Disember 2010 yang lepas. Seperti biasa, hadiah-hadiah lumayan seperti Apple iPad, Apple iPod Touch dan lain-lain lagi menarik perhatian pengunjung.

Jelajah kali ini turut menampilkan pengacara Anda Ada 60 Saat iaitu Nabil Raja Lawak bagi memeriahkan lagi acara ini sambil menjadi host. Bintang-bintang Akademi Fantasia iaitu Ema dan Anum juga turut hadir untuk sama-sama bermain permainan-permainan Anda Ada 60 Saat.

Pihak Carrefour Ampang juga turut mengediakan hadiah berupa hamper barangan Carrefour kepada pengunjung yang mencuba permainan Anda Ada 60 Saat. Sambutan pengunjung yang hadirs sangat menggalakkan lebih-lebih lagi mereka berpeluang memenangi hadiah lumayan!

Kali ini, agak memeranjatkan apabila remaja berusia 15 tahun berjaya memenangi hadiah utama! Mohd Farhan berjaya merangkul hadiah Apple iPad selepas mengalahkan beberapa perserta lain dalam cabaran Menara Nat. Tahniah juga kepada pemenang-pemenang lain yang menerima hadiah seperti Apple iPod Touch, pemain MP3 dan lain-lain.

Anda hanya ada 1 peuang lagi untuk memenangi hadiah utama Apple iPad dalam jelajah Carreour Anda Ada 60 Saat! Datang beramai-ramai ke Carrefour Subang Jaya pada 1 Januari 2011 nanti.

Jangan lupa juga untuk menyaksikan Anda Ada 60 Saat, setiap Sabtu dan Ahad, 10 malam di Astro Warna (132). Langgan Pekej Mustika untuk menonton saluran Astro Warna. Hubungi 1 300 82 3838 atau SMS Mustika< ruang >< ICNo > ke 32888.

Sumber: Laman Web Rasmi Anda Ada 60 Saat – http://www.astro.com.my/andaada60saat
Layari juga Facebook Anda Ada 60 Saat: http://www.facebook.com/andaada60saat
PaanMFR: bukan aku ye yang menang… nak iPad juge..

3 Responses

  1. zana says:

    adik aku!!!!hahahahhaa

  2. Azmi says:

    PTS ada menganjurkan Cabutan Bertuah di Pesta Buku Antarabangsa. antara Hadiah yang di tawarkan iPad, Blackberry dan iPod Touch. Maklumat lanjut http://bit.ly/menang-ipad-blackberry

  1. 30 December 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by PaanMFR. PaanMFR said: Anda Ada 60 Saat: Mohd Farhan menang iPad! http://goo.gl/fb/S4mjz [Blog Update] #fb […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *