Mug Ubi dan Zurina – Terima Kasih Bang Ubi!

Salam kawan-kawan. Pagi tadi aku terima parcel daripada Pos Malaysia. Bila aku buka.. ini yang ada..

Mug - Depan
2 Mug yang aku dapat sebagai hadiah dan aku beli 1 sebagai pelengkap.

Mug - Autograf + Nama
Autograf + nama aku (PaanMFR) ditulis di tepi mug.

Mug - Volkswagon
Lukisan kereta Volkswagen kuning di belakang mug. Kedua-duanya berbeza. Tak boleh ada 1 je, kene ada dua2.

Terima kasih bang Ubi atas hadiah dan barang tempahan.
Aku dapat 1 Mug sebagai hadiah meneka produk yang bakal dihasilkan, dan aku beli 1 lagi Mug dengan harga promosi RM25.

Nice! Thank You! Yey!

5 Comment(s)

  1. eita says:

    nak satuuuuuuuuuu

    [Reply]

  2. PaanMFR says:

    mana boleh!!!

    [Reply]

  3. Ubi says:

    Syukur selamat sampai… apa-apa pun jgn kasik kat mana-mana awek walau secun mana sekalipun (kecuali kat bakal bini) 😀

    [Reply]

  4. eita says:

    cis abg ubi..
    ari tu dia kata nk kasi satu tau
    tak pe la tak nak kasi…
    nk wat mcm mn 🙂

    [Reply]

  5. azief says:

    aawwww….cun nyer mug nie! cemburu i..

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Shares